Nieuws

Op deze pagina vindt u een overzicht van het laatste nieuws van NOMI Co-Packing. Wilt u altijd als eerste op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen, technieken en nieuws over NOMI Co-Packing? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief.

  • Trots op hoge score onaangekondigde kwaliteitsinspectie

    Nieuws

    Trots op hoge score onaangekondigde kwaliteitsinspectie

    Dat co-packers die voedingsproducten verwerken aan strenge standaarden voldoen is vrij gewoon. Dat NOMI Co-Packing onlangs na een onaangekondigde kwaliteitsinspectie door assurance provider LRQA de hoogste score wist te behalen wordt uitzonderlijk genoemd. Waarom? Quality Manager Wilfried Bogers en Quality Assurance Coordinator Dirk Schotanus leggen het uit.

  • Mixen en afvullen van knijpzakjes met fruit

    Nieuws

    Mixen en afvullen van knijpzakjes met fruit

    COROOS, een toonaangevende producent van verduurzaamde groente- en fruitproducten in Europa, introduceerde in 2008 een nieuw product op de Europese markt: knijpzakjes met fruit. Om in te spelen op de toenemende vraag naar knijpzakjes met meerdere smaken in een doosje, besloot COROOS samen te werken met Nomi Co-Packing. Het resultaat? Een succesvolle samenwerking die bewijst dat het inschakelen van een co-packer kan leiden tot volumegroei en meer efficiëntie.  

  • Doypack voor cookie dough snack bites

    Nieuws

    Doypack voor cookie dough snack bites

    Van der Pol heeft jarenlange ervaring in het maken van boterdeegproducten, waaronder ready-to-eat cookie dough chunks. In de eigen fabriek verpakt het bedrijf deze producten in grootverpakkingen, maar voor het verpakken van de chunks in consumentenverpakkingen zocht Van der Pol een flexibele co-packer met ervaring in het verpakken van diepvriesproducten. Die vonden ze in NOMI Co-Packing.

  • Cliniclowns en Kika ontvangen donaties na Hooghoud Challenge

    Nieuws

    Cliniclowns en Kika ontvangen donaties na Hooghoud Challenge

    Afgelopen zomer had NOMI Co-Packing een leuke EK-actie: de Hooghoud Challenge. Daarbij daagden we onze relaties uit om de NOMI-voetbal die ze van ons hadden gekregen, zo lang of origineel mogelijk hoog te houden en ons daarvan een filmpje te sturen.